torsdag 25 november 2010

Jacueline Montecino

En vän jag faktiskt inte alls känt speciellt länge. Kanske 3 år? 4? En vän som sprang direkt in till mitt hjärta. En vän som är precis som jag. En vän som vet allt om mig. En vän som jag aldrig drar mig för att berätta saker för. En vän som jag alltid kommer ha kvar vart jag än bor!
Denna vän är ett makalöst energikitt, en vän som kan få mig att skratta och gråta.
Denna vän är min sugarmama. Överaskar med sushilunch och lyxfrukostar. Denna vän känner mig utan och innan.
Denna vän är mer än en vän... syster, sugarmama och soulmate.

Denna vän är jag beredd att göra vad som helst för.. de är nog bara du och jag som vet vad vi delar..



Du är en helt underbar människa och är värd de absolut bästa man kan få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar