torsdag 18 november 2010

Äppelpaj

Godkväll!
Bra dag på jobbet, jag e så glad att jag tycker så mycket om det redan och trivs som bara den... sen att jag saknar min kimmen och min saris e ju inte så kul, men däremot så ringer jag till dom på deras jobbtelefoner, lurades rejält igår, det var kul. Right ;)

När jag kom hem hade Sara gjort en äppelpaj som vi mumsat i oss redan till Celine Dion på högsta. Jag e hemma nu. :) Ture e här och myser med oss. Imorgon är det fredag, sjutton gubbar vad denna vecka har gått fort!

Saknar mig Sigfis, men snart kommer han hit. Om några veckor i alla fall!

Precis som Slink ser jag riktigt fram emot julen, även om den inte kommer firas i Thai som planerna var. Och precis som Slink ska jag införskaffa mig ett bar snygga vinterpjucks i helgen.




Ihelgen ska vi fira, jag har ju tagit de lungt några helger så nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar