lördag 27 november 2010

Sex on the beach

I torsdag hade jag afterwork med mitt jobb, sen drog jag och Sara till söder till fenix, sen kom Natta och Emma och vi drack drinkar och hade sjuka samtal. Söderhamns snack, we like! Mycket tokig och trevlig kväll.





Igår decka jag och Sara efter mitt jobb, vakna klockan 9, då vare bara att köra. Tog en taxi till söder och började med några öl på Malmen... sjuk kväll. En tjej flög på oss med komplimanger och berätta om sitt minst sagt dramatiska liv, något var konstigt. Helt plötsligt drog hon och under denna tid har hennes kamrat lyckats sno Saras mobil och kamera ur hennes väska... tattarjävlar.

Men vi försökte fortsätta ha trevligt, drog med vår vaktsnubbe till Hells Kitchen, drinkade fram till 5 snåret.. Komikern mårten andersson tyckte vi var snygga, men lite för unga kanske. hahhah... Etype hängde ju med oss i baren med. Träffa även assköna killar från Hudiksvall, skönt med lite dialekt!

Drog och fyllekäkade på vårt hak, påhoppade av turkar, men vi klarade oss hem, eftersom vi är tuffa brudar!
Idag har vi varit ute på gärdet med Ture och ätit sushi.
Nu laddar vi om, ska möta upp några killar på söder å öla.. sen får vi se vad kvällen bjuder på.
Eftersom Saras kamera blev snodd, har vi bara mina dåliga mobilbilder att bjussa på.

Moj moj

slitdjur




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar