lördag 6 november 2010

1997

HAHAHHAHA i flyttpackning hittade jag min gamla dagbok med sprice girls klistermärken på. Jag kissar på mig av skratt! Vilken stavning! Sara, Lelle och Madde ni måste läsa detta.

"Jag och Sara Bäcklund har lekt skola. sen var det ett spöke tror vi. Det knaka i golvet och cd knepptes på. Det var spennande och leskit. Söndag: Jag var hos mina kaniner och den har blivit tam."

Eller den här

"Jag och Sara har spelat cludedo och lilla jönsonligan. Vi kas ta snöbollar på mike och ann-lois. Vi kas ta snö bollar på plogtraktorn. Linnea Fernlund och Madde Palmeby och jag gick i den mörka skog en. SLUT det var kul"

På söndag hållde jag och Madde på med mina kaniner. Jag fick två kaniner gratis kaninerna heter dino och kalle kalle är mäst min och dino är mäst Jimmys. Kalle kröpp in i byron när jag skulle ringa till spice girls klubben (Spice girls klubben: Linnea Fernlund, Madde Palmeby, Malin Enberg och Sara Bäcklund). Då hörde jag knaster då hade kalle krybit in i byron man såg bakbena.

Söndag: jag och linnea lekte och plocka blommor vi la dom på en grav

sen chata vi det var inte kul dom som var ine på chaten bara prata snysk vi slutade chata då.


Sista sidan står de : 1998 tandstälning, då vare tydligen slutbloggat i dagboken

Detta var lätt med fätt det roligaste som hänt idag!
- Jojjsi

2 kommentarer:

  1. Jäääsigt att hitta en sån där skatt, önskar jag va nio igen och bara kunde leka med kaninerna hela dagen ;)
    Kul! :)

    SvaraRadera
  2. hahahaha... va faaan! Orka att du och Lelle plocka blommor och la dem på en grav... Helt naturligt för en 9åring!

    Jag tycker vi ska be mamma Karin ladda upp filmen på oss på fejjan! ;)

    SvaraRadera