måndag 15 november 2010

Casting för stylisterna

Senast 10.45 skulle man infinna sig i Stockholm för casting till stylisterna. Kliver in innanför dörrarna och där står ju ett flertal snygga tjejer och ett fåtal snygga killar som var lika förväntansfulla som mig.

Efter insläppet fick man fylla i ett formulär mer olika frågor där du bland annat ska beskriva dig själv. Jag var stressad och skrev fort som fan och lämnade in mitt papper först av alla. Satt och snackade lite mer polarna bredvid och dom var störtsköna. Vi kom överens om att Lill babs är fantastiskt och att petter är snygg.

"De var inte lätt att plocka ut personer utifrån papper och bild men de är i alla fall ni som är här. Vi kommer ta in er i ett rum en i taget och ställa frågor. Intervjun kommer även att filmas."

In kommer Sandra Lindqvist(först). Sätter sig på stolen med en kamera rakt i fejjan. De var väl lite annorlunda. Högt uppsatta människor från Kanal 5 och tv3 satt och väntade och tittade.

Jag satsade på att vara glad och 100% ärlig. Och intervjun satte igång. Allt gick hur bra som helst och de var skitkul.. Tillsist säger tjejen som ställer frågorna.. nu kommer jag ställa lite taskiga frågor.
Jahapp tänkte jag, kör hårt. Och hon börjar ställa modefrågor... hahahaha! Skulle vilja ha sett mitt förvirrade ansikte! Fattade ingenting, men jag tänkte att de var bättre att svara någonting än ingenting. Så jag svarade de jag trodde vilket troligtvis var helt åt helvete! Men whatever;)

Färdig och de tackade för sig och jag för mig. Gick ut och hängde lite till med sköningarna jag träffade. Någon utav dem kommer ju trotts allt bli en kändis;)

As sjukt kul var de. Mega taggad var jag. och herrejesus vilken spännande grej:) Lyckas jag på någont konstigt vänster ta mig vidare är de för att jag inte kan någonting inom mode och de kommer bli bra tv. But im in;)
Tror dock inte att jag tar mig vidare. Fanns måååånga i samma rum som mig som var gjorda för denna grej:) tror även att de var fler än mig som var lost. Men jag hoppas jag får ett positivt samtal i veckan. De vore fräckt!

/ Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar