tisdag 9 november 2010

Framtid med debut

Idag på lunchen hörde jag utropet snö. Nej nej nej nej nej nej. Jag ääääääääär inte redo för snö och kallt. För 6 månader sen var de snack om att skippa vintern för i år. Men som vi hela tiden säger.. var är vi om 6 månader? Inte blev de sol och bad semester för min del i alla fall. Men i nuläget känns de väldigt bra för jag har en bättre plan;) ÄNTLIGEN! En vacker dag kommer jag resa jorden runt i ett eget jetplan med höga klackar och tillsammans med mina partners in crime! My fucking good vad jag lägger ribban högt!

Sen satt jag även och tänkte på skor idag. Mitt skointresse börjar bli dyrt. De har hela tiden trappats upp. Från 200 som blev 500 som blev 800 som nu ligger på ca 2000kr. Dyra skor is the shit! Absolut inte för priset, designen är ju bara att dö för! Lite mera vågat med dödligt höga klackar! Yam yam.
Med tanke på min ribba som jag precis lagt kommer jag nog leva ganska fränt;)

Och nu till de viktigaste! Igår beställde jag min systemkamera! Weeeee! Förhoppningsvis får jag den senast på torsdag! hoppas hoppas hoppas. De blev en Canon EOS 500D som sötaste experten Hanna Göransson rekomenderade. Hade aldrig kommit fram till sjävl vad jag skulle ha för model och en butiksförsäljare litar jag inte på!
Spinner planer hela dagarna på olika kreativa mål som skall göras med denna kamera! Jag ser absolut detta som en investering;)

Kom på att de här är de absolut viktigaste! Förra veckan var de bandy premiär för herrar. Det betyder också att min bästa bro debuterade i eliteserien! jag är så fruktansvärt stolt! Jag var så fruktansvärt nervös. Men de gick kanon bra!
Imorgon gästas vi av hemstaden Broberg/Söderhamn. Många gamla ansikten i detta lag! Hoppas man kan/hinner säga hej. Jag håller på alla men såklart mest Tillberga.
är de nåt jag hoppas på denna säsong så är de framgång för Broberg och Tillberga. Hittills ser de ju väldigt lovande ut! Ceep up the good work!

De ligger säkert 1dm snö nu på backen. Jag har nattat cykeln för i år. Bandyn har startat. De är snart jul. Snart fyller jag år. Japp de är vinter. Men ändå är jag så fruktansvärt laddad inför framtiden!

PS. I helgen blir de Söderhamn. Fram tills idag hade jag inga planer alls.. de var 6 månader sen jag inte hade en plan för en helg. Jag ljuger faktiskt inte. Men en vilo helg får man ha! Sen är de tillbaka till de sköna vanorna;) DS.




/Slinky

1 kommentar: