söndag 14 november 2010

Lyckliga stunder

Tjilevips!

Vilka kämpar vi har varit hela helgen! Vi har kört lastbil fram och tillbaka, vi har flyttat ut, städat ur, flyttat in och städat in! Börjar redan bli grymt mysigt, vi väntar bara på att någon händig manskropp ska hjälpa oss montera ihop den grymma garderoben, för vi höll på få spratt bara av att läsa beskrivningen!

Vi messade även idioterna 118 100 3 frågor som vi fick helt orelevanta svar på, så till slut skicka självklart Sara "Jag har skrivit samma fråga på tre olika sätt och skickat till er, i alla svar undviker ni att svara på själva frågan, jävligt inkompetent!"
Svar tillbaka "Ditt meddelande kan inte besvaras, som kompesation får du nästa fråga gratis"
Jamen HALLELUHJA!
Säger dom inte att dom kan svara på allt, vår fråga va ju så simpel dessutom.

Trodde denna flytt skulle vara ett helvete, men tillsammans har det varit grymt. Har vikt oss dubbla av skratt flera gånger!

Nu förtjänar vi en siesta med all rätt, vi dricker te - lyckliga stunder, har ansiktsmask och dippar grönsaker. Sara, nagelterapeuten själv, ska måla mina naglar så jag e fin imorgon ;) För imorgon är ju min första dag på jobbet, nervöst!

Nu

Underbara maskin


Den här kärran körde ja själv fram och tillbaka och framförallt mitt i stockholm.

Jag och vår ungkarl Kane.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar