torsdag 11 november 2010

jag, kimmen och sara har ätit en giffelpåse och ett paket ballerina pepparkaka.. + 3 koppar kaffe.. vi måste ju njuta av varje stund näst sista dagen ;) fy fan har så ont i magen nu att jag ångrar detta djupt!

samlaren av samlarna ska hem och fortsätta det hårda projektet: radera bort saker! extra svårt med de som börjar på K och slutar på läder. har redan fyllt 3 ikea säckar med grejer som ska skänkas bort..

jag e så stressad så det är sjukt just nu! längtar till nästa vecka vid denna tid, då allt lugnat sig!

Saknar grisfis, men det är bara att vänja av sig, kommer inte kunna träffa han lika lätt och ofta som nu.. men MINST en gång i månaden, annars avlider jag!

imorgon är de avskedsfika på jobbet, vilket kommer innebära grinkalas för johanna johansson! jag har alltid lidit av grov seprationsångest!

My EVERYTHING

My love SIS

My love SARA

My love KIM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar