onsdag 24 november 2010

om 1,5 vecka får jag träffa grisfis.
idag har jag och sara tvättat, 8 ikeapåsar tvätt, man hör och häpnar ju. vi kunde inte tvätta allt, så hälften får vi ta en annan dag.
vi hitta även en bikbok påse som jag glömt bort.. brister ut skitglad "men åhhh köpte jag den här klänningen?" hade ingen aning om de. det orkar vi inte med att jag glömt bort.
trivs som fisken i vattnet med min rödafara, vi har det verkligen lovely!

igår kolla vi på Shelter, värd å se. sjukt bra skräckis

imorgon är de afterwork sen ska ja och sara förhoppningsvis möta upp min natta, om hon anlänt till storstan.

låg nyss dubbla i 5 minuters asgarv, önska vi hade filmat de... men nu myser vi ner i täckena framför tvn. jag har köpt ett super gott julte på apoteket som vi ska dricka nu, rekommenderar starkt. dom hade till och med julsenap på apoteket.

1 kommentar: