onsdag 17 november 2010

Twisted sisters

God morgon

Är lite dålig på bilder, glömde lägga in dom igår när vi kom hem. Så dom skjuter jag upp ikväll i stället.

Efter jobbet mötte upp Sara vid Karlaplan, fyndade åter lite grejer på Bikbok. Och sen drog vi mot Fridays på Östermalm.. där åt vi en middag som bestod av kyckling sallad och öl och rödtjut! Blev kvar ett antal timmar och hann med en mycket god sex on the beach och lika god strawberry drink. Vi skaffade oss en super sötnos till servitör som får oss dit snart igen! :P

Väl hemma gick jag och la mig och Hoffa hälsade på en sovande Jojo, men en vaken Sara.. imorse när jag skulle kila till jobbet hittade jag dom sovandes i soffan!
Idag blir det långpromenad när jag kommer hem, jag får ju absolut inte tappa dom
rutinerna.

Ikväll bjussar jag på pics!

Och tack älskade Linkan för nedanstående video, ÄLSKART!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar