söndag 21 november 2010

Uppraggad av en bög



Jag och Sara hade kanske den roligaste natten på länge igår! Tillsammans e vi oslagbara. För att nämna några händelser så hamna vi på Solidaritet runt 3 tiden, där hamna vi vid ett drinkbord med snygga tatuerade killar. Helt plötsligt kommer 3 civilpoliser in, hela gänget förs ut och poliserna undrar om vi känner dessa killar. Två frågetecken satt vi där. "De sa att de jobba som livvakter".. "Nej du det gör dom inte, det där är tungt kriminellt gangstergäng".. HAHHHAHAHHAHAHHA.

Vid 5 tiden smiter vi iväg hem med sköningar, vi hade hattfest till 8 på morgonen!

Jag fick även nyss ett sms

"jag dejtar normalt sett inte tjejer, bara snygga killar. men jag gör ett undantag med dig ;) du påverkade mig starkt med din utstrålning och underbara naglar. du e en riktig kvinna. i like"

Kanske de roligaste ever! Men framförallt finaste jag hört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar