torsdag 11 november 2010

dåså

sämsta försäljaren på blocket måste i alla fall vara jag, inte för att jag inte fått de ja skulle, sålt.. för de har jag. men för att jag lovat alla 10 personer och sen blev 9 av dom besvikna "trodde vi hade en överenskommelse".. fick lite ont i hjärtat, men man kan väl inte lita på nån på blocket heller. dumstrutar. ;)

hur som helst är lägenheten ett eko och ihop packad. ska sova sista natten i sängen nu!

de bästa med att flytta är att man kastar all gammal skit och de känns renande... som när man tvättar bort gammalt smink som suttit sedan kvällen innan... :D

sitter även och grubblar över hur jag ska kunna andas utan min kille.. att vi inte kommer gå vår johanna-sigge-runda nå mer.. eftersom den finns i uppsala.. men vi ska skaffa en ännu bättre i sthlm nu ist. :)
vet dock inte när jag kommer få pussa på min gris igen! på lördag, mitt i flytten, är de ett år sen han försvann i olyckan! tackar gudarna att det inte var såhär kallt då, för då hade jag inte haft någon fis idag! mitt lilla liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar