fredag 24 september 2010

friday sweet friday

friday! underbart.
fast just nu har jag ont i magen för att jag och sigge skildes som ovänner imorse, jag var stressad eftersom vi hade myst lite för länge och han vägrade bajsa när vi skulle ut på rastning.. så jag åkte hemifrån arg och han ledsen i ögat! min lilla fis.
ska pussa upp han på lunchen innan han ska till papi och jag till gävle hela helgen.

åker till kära gävle till min hannie efter jobbet! ikväll ska hon å jag dricka lite sangria och mysa bara vi och sen möta upp resten för en utekväll.. imorgon blir de lunch på stan med några av mina bästa tjejer, alex, hellan, fester, slink och bäckis. hoppas jag å hannie övertalar hela röset att stanna på vintjut och en utekväll med alla! ska iaf få träffa min pörssa pölsa på öltjut, som jag längtat!

ha en fin dag!

love, jojjsman



Roligaste natten på hela sommaren, jag och Hanna klockan 06.00 en söndag morgon på Vrålåke på Gärdet! "Öppna borgen"



älskar min lillebror så jag tänkte marknadsföra honom idag, för att han är världens bästa bror och världens bästa kille. sant!
han spelar fotboll, han är snygg, om några år civilingengör, händig som klarar varenda ikeabeskrivning på ett kick, roligare än magnus betner (speciellt när han narrar mig och mina livshistorier), snäll, omtänksam som tagit hand om 3 tjejer i halva sitt liv och helt bauta underbar! ja nu när ja skrev detta så kom jag på att det är ju jävligt synd att detta är min bror!
OCH han har kapat mushingen nu ;)
och tack och lov nybliven singel, med all rätt!



1 kommentar:

  1. Jajjemänsan här vare finare kött än hästpung i denna byrålåda. Tänker mer hingstfilé. Ta med karln till Stockholm omedelbums, för här är svältgränsen nådd på mansfronten. Mången vördnadsfyllda hälsningar från allas eran Alcoman. Ps. Mustaschen bör återinföras. Tack på förhand. Ds.

    SvaraRadera