lördag 4 september 2010

Längesen jag bloggade ordentligt. Anledning 1: Mycket upptagen människa helt enkelt. Anledning 2. Jag jobbar på tok för mycket, 5dagar i veckan 8 timmar om dagen. De var väl de.

Evigt resande och jag älskat. Förra helgen blev de stlm återigen och jag tröttnar aldrig. Fredag utgång men rediga fyllor till höger och vänster, lämnad på korgen men sen återfann jag pumorna. Lämnar turkklubben och tar en taxi till hammarbyhöjden. Visar sig att taxichaffisen ÄLSKAR dambandy, dock bara AIK. Men jag var skitglad ändå för jag hade funnit en ny san vän!

Lördag var vi ett gäng som bara var för slitna så vi gick på resturang, spelhall och sen bio.

Söndag skansen! Jag har velat åka dit i två år och äntligen. Jag var fett impad på alla djuren och fick klappa ett får. Men några vargar fick vi inte se. Jag tror att de egentligen inte finns vargar där, dom säger de för att dra folk. Men jag var glad ändå.
Vi tok oss också ett litet snorkel i sthlms skärgård! Rekomenderar de verkligen. Vackrare undrvattensnatur kan man ju bara inte hitta. Se bilder längre ner.

Nu är de lördag igen och vi ska på kalas! 25+25=50. Kommer bli kanon. Kommer sakna mina bästaste partypinglor!
MEN jag kommer få umgås med flera utav mina andra bästaste! mmmmm

OCH jag har fått tillbaka mina älskade naglar! Gjorde hemma hos jackie igår av hennes duktiga vän från polen. Dom blev jättefina!

Återkommer imorgon med bilder från kvällens balluns. Nu kommer några från förra helgen!









1 kommentar:

  1. Det finns vargar! Vi såg dom förra sommaren när jag, Max och Rasmus var där! :P

    SvaraRadera