tisdag 28 september 2010

Tattos efter några buckets

Jävlar anamma i min byrålåda vad vi uppdaterar bloggen idag tjejer. Haha... vilken update

Precis som Sasha my sista så sitter jag också och "pluggar". Men måste uppdatera för att jag hittade en bild under pluggandet från Thailand.

Efter endast 1 dag på Phi Phi började jag tjata om min bambutatto som jag ville göra, svårt att inte bli sugen, med tanke på att de e tatueringsställen överallt på ön.

Efter några buckets och efter att ha träffat en ashärlig kille named Anton smög vi två i väg från beachpartyt klockan 02.00 på natten och skulle fixa min efterlängtade tatuering. Vi testade några ställen.

Till slut hitta jag dem rätta grabbarna att göra de hos. Tjejerna och Manne började till slut undra vart jag var.. Hör man inte Jojjsman tjuta på Thailands stränder då äre något konstigt.. de letade och letade.. och tro på fan, precis då jag ska lägga mig i stolen hör ja dom fyra bumbiibjörnarna komma stråkandes. Jag som tänkte suprisa dom.
(Slink the pink for sure, Pörssa Pölsa, Lelle lus och Manne our man)
"MEN FÖR I HELVETE JOJJSMAN"... ja något liknande tjut...
Linkan höll min högra hand, Lelle min vänstra hand, Manne stod och kolla om jag var vaxad eller inte. Något liknande som "Jojjsan, du kunde väl ha dragit fram gräsklipparen innan iaf".. Ja inga konstigheter why i love you mannie man.
Och Pörssa hade fullt upp med en annan snubbe eftersom hon också skulle tatuera sig.
Min var klar efter 10 minuter, Pörssa tog minst sagt lite längre tid då hon kom hem klockan 9 på morgonen....



Kärlek



Idag älskar jag den lilla jag skaffade under detta galna, men underbara tillfälle. Den betyder verkligen bauta mycket! Den står verkligen för det nya. Let the past be the past. Men några fler blire inte... Senast i helgen såg min Hanna att jag hade en, inte många som får chans att se den med andra ord. :P

Kan även tillägga att Linkan skaffade en sjukt snygg sista dagen i Bangkok



och Sasha skaffade både den ena och andra... dock inte en bambutatto (med bambu får man bada och sola), och detta förklarar varför min älskade var lika blek när hon kom hem som hon kom dit. HAHHAHA... det är vår tjej det. Och det är även därför Sasha har en assnygg text på smalbenet som säger "Ibland är det skönt att vara galen"



Jag och Sash, sista kvällen med gänget




Men som Sasha skrev tidigare, det ska bli den kallaste vintern ever, thats why we are going back.

Dags att fortsätta plugga och hoppas jag blir frisk någon gång..

Love, Jojjsan!

1 kommentar:

  1. Men jojjo! Nu blev jag ju nyfiken på vad det är du gaddade! Bild tack! :-) Och linkans vill jag ju också seee!

    SvaraRadera