tisdag 21 september 2010

YES

One thing thats bug me, keeps bugging me. Vet inte om de stavas så men jag tror ni fattar och jag orkar inte googla! haha! I alla fall så är de snart en vecka sen jag träffade min andra halva, NOT LIKEIE! Kommer inte ihåg hur människan ser ut eller luktar längre. Förhoppningsvis tar plågotiden snart slut, för jag står inte ut mer, även om jag bara får träffa älsklingen i 10 minuter innan jag somnar så kan jag kramas i sömnen!

Men en glad nyhet! Jag camar med Lelle luuuuuuuuuuuuuus! Tycker inte om att hon bor i norge men när hon är där camar vi alltid. De görs inte när hon är i sverige! Men vi liksom hänger tillsammans över camen! ME LIKEIE! Hon är en fin vän och gör mig så glad! "Överraska med att klona din fitta"

Helgen som var blev de aldrig något sthlm. Jag bangade ur alldeles och de kändes väldigt trist. MEN jag ångrar inget för jag hade en mycket mycket trevlig helg i vås med gamla vänner och väldigt fina nya! Dock fick jag en dunderfylla (får helt klart skylla mig själv), gick på krogen, varför dom ens släppte in mig förstår jag inte, haha. Hängde väl på bmb i ca 45 minuter och träffade sköna människor innan jag tog mitt pick och pack och äntligen drog hem(stakars taxichaffis).

Valdagen var jag så bakis så jag ville dö. Hade glömt hur de var att vara bakis. Aldrig mer hoppas jag att jag dricker så mycket. Men jag gick och la min röst och sen vidare till ica och tillslut återgick jag till mitt vanliga jag.

Fyfan jag suger på att blogga. haha. Jag behöver en galen helg med bästisar!
Over and out







/ Erat L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar