torsdag 2 september 2010

SigBOCKEN!

Det är minst sagt liv i Uppsala igen då alla studenter är tillbaka, inte bara på cykelvägarna, utan även i vår tvättstuga Detta betyder att våra tvättmaskiner e fullbokade dygnet runt, vilket resulterar i att tre säckar med tvätt står i vardagsrummet!

VARFÖR hittar jag min hund i min säng med FYRA par trosor från tvättkassarna för, och varför e alla trosor dyngsura och varför försöker han 1 minut senare smyga sig inpå tvättkassarna för att sno ytterligare ett par trosor! En bock till hund, minst sagt, lik sin far, minst sagt....

Och eftersom det var 6 grader imorse, bestämde ja mig även för att plocka bort sommaren idag och in med hösten.. hitta då Sigges vinterjacka, som han själv inte uppskattade spec mycket då han försökte tugga av den... men e man förkyld, som sigge är, så ska vinterjackan PÅ.. ;)

GODNATT från Jojjsan och den lilla grisen, som dock är det finaste jag har, min vandrande lyckoklump. (därmed förklaringen till varför han nämns alldeles för ofta i denna blogg)





i got you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar