tisdag 21 september 2010

Huggormar

Huggormar fanns det gott om idag, med en jävla massa ränder, inte vilken huggorm som helst med andra ord.. Giftig jävel.. Inte alla flingorna i paketet om man tycker det är trevligt att vara så satans otrevlig... ;

Nu har jag och frugan ugnat baugetter och ska dricka te till idol.. Vita baugetter , sätter sig runt magfläsket direkt, men vi gick ju en powerwalk efter jobbet i vanlig ordning iaf! Bilringar e väl mysigt dää..

Nu ska ja steka till min kärlek på tv, Andreas Carlsson.. Mjau mjau mjau!

Igår var Wester här, och Sigge var lyckligast i världen, hans stora kärlek.. efter mig då!

1 kommentar:

  1. Min kille det där. Men han hade ju dig att sova med iaf så han blev nog inte så ledsen när jag åkte. Kommer snart igen och pussas med er.

    SvaraRadera