tisdag 28 september 2010

Klagomur

Utnämer härmed bloggen (fram tills fredag om man vill) till klagobloggen. Its okey, its oright.

Lider av något som ingen läkare verkar kunna ställa diagnos på, börjar bli desperat, till och med så jag fällde en tår för de idag. Men också för att mina vänninor lider. Hade vi inte bott i separata städer hade detta känts mycket bättre! Men snart så förhoppningsvis. Fortfarande så undrar jag vad snubbarna håller på med? Vet ni vad ni går miste om? Vissa har iaf insett och har gjort några smarta drag:D And im very happy!

De jag skulle behöva göra är att uppsöka läkare ännu en gång och lägga upp en kost och träningsprogram, även skriva cv och komma tillbaka in i vardagen för de var längesen jag var där nu.

Jobbar iaf kväll den här veckan och de gillar jag för då får man sovmorgon och snart är de faktiskt dags att gå till jobbet. Kvällsjobb innebär ledig fredag och de är underbart. Då blir de sthlm för att först och främst kolla in en skola och hoppas att sasha fortfarande följer med mig!:) Sen blir de baluns.

Om en vecka är de dags för London. Nerverna börjar känna läget! För er som inte minns fick jag en makeup kurs av mina käraste pojkvän. En kurs i London där man lär sig sminka en brudmakeup. Så för er som snart ska gifta er, you know! Och veckan efter de ska jag och kolla på ännu en skola i sthlm som jag har mycket bättre känsla över. Pratade med rektorn och hon verkade heeeelskön! Jag längtar faktiskt!

Ska snacka med chefen idag också. Jag hoppas innerligt att en resa kommer kunna bli av. Annars kommer jag stå där och stirra in i en vägg


De absolut värsta är att de känns som att jag börjar glömma. Men när jag ser bilderna så återkommer känslan i kroppen igen! UNDERBART! Nu ska jag ringa chefen!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar