tisdag 14 september 2010

Lets face it

Jag suger på att blogga. Sashas ord är såååå sanna, hahaha. Fett pinsamt. Här gick man och trodde att man skulle bli bloggkändis, ser inte ut så dock;)
Istället ska jag satsa på att bli makeup artist/hårstylist kändis. Fucking stor sådan. Jag ska inte avslöja mina planer men de kommer bli STORT! Och jag behöver vänner som vågar gå med på vågade saker! Har värvat en vän, Hellan hela natten! Vet inte när detta kommer hända, ganska långt kvar dock men man måste planera och drömma för att de ska bli av. och som jag längtar! WIO.

Börjar snart min långa väg på utbildning till makeup artist! En brudmakeutbildning i London på två dagar den 6 oktober! Åh de ska bli så kul!
Till hösten SKA jag gå en skola på 20 veckor i sthlm! ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Letar lägenheter i sthlm! Vill ha en snarast. Söker jobb i sthlm för att kunna starta en vardag där istället för bara ett helgliv. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Ska bli bättre på bloggandet, har sagt de förr men. Jag ska bli bättre. Här kommer lite bilder från sommaren.

Första bilden är min första smak av hotshots! MUMS!

Behöver också lite hjälp. Förslag på vad mitt framtida företag ska heta. De är ju som sagt makupartist branchen. Nåt coolt och nåt som kopplas på nåt sätt till mig. KOM INGEN NU. Jag har idetorka! nåt COOOOOLT vill jag ha!







/L

3 kommentarer:

  1. HEEEELLAN HÄR!
    klart jag ställer upp, så äre ju bara. allt för att du ska få komma någon vart och sen äre ju bara en rolig grej. ska fiiila lite på namn åt dig också! ha så kul i helgen vännen. så hörs vi efter barca! Love you all, alla tre så att säga!

    SvaraRadera
  2. "LINKSMINK".. hahaha

    Jag ställer upp på vågade saker!! :D fett kul

    SvaraRadera
  3. Jag är också vågad för dina sminklektioner baby! Ska fila på namn i helgen.
    /Andra norrlands guld.. jojjsman

    SvaraRadera