tisdag 28 september 2010

Kära grannar



Kära grannar

Här går jag och lägger mig i lagom tid för att orka med morgondagen, och vad i hela jävla helvete hör jag?
JO JAG HÖR ER! NI UPPE I HÖRNET, FÖR HELVETE!
I 1 1/2 timma hör jag DIG, kvinna, vråla som en jävla bergsapa. Som ett jävla mongo. Som världens sämstadjävla porrskådis. Trodde det va misshandel i början, va fan liksom!! Du behöver inte låta som ett jävla grottmongo. Jag är så jävla furish just nu, jag har tamigfan svårt att uttrycka det i ord. Ni har för i helvete förstört min natt. Tack. Tack så jävla mycket.

TILL MANNEN:
Sätt en jävla munkavle eller gagboll på henne, så man slipper höra henne. Eller be henne hålla käft bara, funkar säkert också.

TILL KVINNAN:
Håll käft och sluta fejka för helvete.

TILL ER BÅDA:
Fortsätt knulla, men det för helvete inom era egna väggar. Nästa gång blir det tamigfan ingen lapp, då blir det störningsjouren och polis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar