onsdag 29 september 2010

jobb jobb jobb

på jobbet går jag alltid och funderar och kommer alltid på massa saker att blogga om. sen när jag kommer hem är de helt borta.

snackade iaf med min chif igår. hans ansiktsuttryck när semesterfrågan på 4 veckor kom upp var väl obeskrivlig. han skulle tänka på de fram till nästa vecka. så håll alla tummar som går. kommer bli mycket besviken om de inte blir lite som jag vill, vem vet vad jag tar mig till då.
man kan ju tycka att jag borde få ett ja eftersom jag inte hade någon semester i sommras och kommer troligtvis inte ha någon nästa sommar heller. så SNÄLLA! kommer bryta ihop annars. Kommer helt enkelt tycka att livet kommer vara orättvist för en stund.

jag är för övrigt väldigt nöjd med min nya hårfärg. tycker den klär mig. för er som inte sett den ser den ut ungefär såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar