måndag 27 september 2010

sick

mitt huvud gör ont, min panna är varm, min hals kan inte dricka ett glas vatten... min röst försvinner lite titt som tätt.. och min kropp e fylld av för många negativa känslor.. detta kan inte vara baksmälla från i lördags längre.
och jag vägrar vara hemma från jobbet! lyckats ta emot 160 beställningar ändå.
ja då får jag skylla mig själv att jag kommer ligga död ikväll.
avskyr folk som tycker synd om sig själv, avskyr folk som bara klagar.. men idag kan jag inte låta bli att vara en negativ rispotta!
kommer kurera ner mig i min säng så fort jag kommer hem, och tänkte jag skulle köpa 10 kg godis, men den positiva tanken förstördes ju i och med att min hals inte ens får ner vätska.. jaja, man blir ju smal iaf.

hoppas du mår bättre.

Moj Moj

ge mig mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar