onsdag 22 september 2010

Logan

Imorse var det punka på min kära Logan... och pluppen borta.. Solen sken, men dagen kunde ändå börjat bättre.. Funderade ett tag hur jag skulle lösa situationen. Åkte och pumpade upp cykeln på granngården och när jag kom till jobbet snodde ja pluppen på den gröna cykeln brevid i herrmodell.. det minst sagt PYSTE ut luft på stackaren..
kutade upp och kände mig lite busig, fast som djävulen själv! Blev efter ett tag orolig, herrmodell, han kommer stycka mig i 10 bitar och ta mig när ja ska hem från jobbet...

"Sara, tror du att cykeln brevid fattar att det är jag som snott hans plupp?"
"Nej, alla pluppar ser ju likadana ut"
"Hoppas verkligen de"


hästarna kutade på högvarv uppe på travbanan.
redan när ja valde att sno en annan oskyldig plupp!

Nu slutar jag snart, och hoppas för guds skull att Gud e på min sida och att jag kommer hem levande, fast jag gjort ett brott! Men styckning e ju värre, men de vet väl han, någon hängde ju på ett kors i evigheter!
Aja, ska be Siggan hålla vakt på Logan, hans egna kära gym, min egna kära cykel, genom fönstret hela natten inatt. Ingen rör väl Jojjsmans och Siggans Logan.... för i helvete!

Moj Moj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar