torsdag 16 september 2010

Ghost

Ett vandrande ett. Im here fast ändå inte riktig. Som tidigare sagt, 2010 bästa året, och ännu är de inte slut, helt fantastiskt. Men botten är nådd och jag börjar se de i mig själv. Ett ryck är ett måste, ställa ner foten är ett måste och bestämma mig för vilka val i livet jag vill göra. Endast 22 snart 23 men börjar känna pressen. Helt plötsligt var man vuxen. Nåt jag verkligen kan säga att jag ogillar är att välja. Jag HATAR att välja.
But thats life. Jag älskar mina vänner och vill ha alla nära mig. Varför kan inte jag nöja mig med Söderhamn eller liknande. Paniken bara drar tag i mig av blotta tanken. Söderhamn är inte jag. Har mina rötter där och många vänner men de räcker inte. Jag vill för mycket.

När man känner såhär är de bra att ha en blogg då man kan skriva av sig lite. Men inte blev jag klockare för de? haha

Hur som, jag har många soulmates, vill ha alla som grannar. En har jag turen att få bli roommate med. Ta mig seriöst när jag säger att jag vill ha er som grannar! Men alla har vi val i livet och alla ska göra de som känns bäst för en själv.

Vi får tro att vi bara lever en gång, och vad vill du göra med ditt enda liv? Say yes


VSK dam är ett gäng som har gett mig mycket i livet!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar