tisdag 7 september 2010

PEPP PEPP PEPP!

Nu har jag sett det igen...
sett en av mina bästa vänner behandlas som en låda med kattskit av ett grottmongo som jag helst av allt skulle vilja slänga ner i ett utedass, låsa med 20 hänglås och kasta nyckelarna långt ut i oceanen!

Säger det därmed igen, låt fan ingen jävla bergsapa trycka ner er! Hur kär du än är, lämna och gå! Det är inte värt de! Fast det är svårt att inse för stunden, men försök lyssna på dina bästa vänner, dom har oftast rätt.

Vi glömmer ofta bort att när en dörr stängs, så öppnas en annan. Men många ser ofta för länge på den dörr som stängts med ånger och bitterhet och glömmer bort den dörr som faktiskt öppnades. Jag blir facinerad ibland när jag sitter och tänker på vad alla dom här stängda dörrarna öppnat för nya dörrar.... och så fortsätter det livet igenom.

Hade inte jag fått upplevt en massa med tung dynga för snart 1 år sen, hade inte jag fått uppleva den underbara dörr som öppnades och som därefter öppnat massa nya dörrar. Nu uppskattar jag den skiten jag fick genomlida, och skulle aldrig vilja kasta bort mitt bagage. Tack vare den tunga väskan är jag där jag är idag, självständig, stark och ingen jävel trampar på mig mer.
Tiden läker inte alla sår, men du lär dig leva med dom, och du får ett bagage värt guld till nästa uppförsbacke!
Livet e en jävla skitgrej och livet e en helt jävla underbar grejj!
Uthärda skiten, efter regn kommer solsken... gå inte ner er och tyck synd om er själva!

Lev och njut, om 20 år kommer vi ångra det vi INTE gjorde, och vem vill böla bort sina bästa år för ett grottmongo som förr eller senare kommer vara obetydlig för dig. Näva ävva!
och till min tjej, inga namn nämns, men du är bra och vacker som en sommardag! Du förtjänar en prins, men utan prinskårf!

Be strong
Kiss and love!



Jojjsman - life as it should be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar