söndag 19 december 2010

Åter en helg avklarad

Söndag igen, men jag har ingen söndagsångest eftersom jag tycker om att gå till mitt kära jobb :)

I fredags drog till Uppsala, hann träffa några av tjejerna.. på lördag tog jag och Nadia en fikastund och lite julshopping. Fick världens gulligaste julklapp av min kära vän, en vinflarra av rödaste slag, mobilhållare, tändare med en gammal arab och ett halsband med Fatimas hand. Naddis tyckte ja behöva denna beskyddare nu när de e liv i lådan här i Stockholmo :) Tack min finaste älskling.
Mötte sen Josie och Emmsan för ännu mera kaffe och prat... hade super mysigt, älskar ju Uppsala.





När ja kom hem drack jag och Saris rödtjut, sen drog vi till Undici för att möta grabbarna grus för öl.... livade omkring och blev senare inbjudna av ett gäng 45 taggare med ringar på sina vänstra händer. Men de skulle ändå pråmt bjuda på drinkar... Mötte upp Slinkan vid halv 3 och anordnande en efterfest i vanlig ordning på Gärdet, minst sagt lustigt.

Nu äre söndagsmys på hög nivå.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar