söndag 12 december 2010

pang bom

det blev aldrig någon utgång igår, jag och sara köpte godis, chips och cola och kollade film i stället... lite sex and the city och lite beck.... tur var väl de eftersom de var pang bom här nedanför på stan.
klockan 4 inatt glider hoffa och viktor in efter deras utekväll.. ja dörren hos oss står alltid öppen... strax efter ringer vår thaiboo johni boy, lika full han, och gav oss massa kärlek.. om en vecka är han hemma i sthlm då ska vi busa...

eftersom jag var pigg som få imorse gjorde ja pannkakor, äggröra och bacon till frukost.. det uppskatta hela ligan. pannkakorna blev vita, men minst lika goda.

nu e jag och sigfis hemma själva och kollar på beck... vi har gått långis och busat med grabbarna hela dagen. jag och sara har ätit sushi, och hoffa gick ner och beställde en pang-pizza.

ny vecka imorgon, lucia på jobbet så jag börjar redan klockan 7, känns inte så kul, så tack och lov att man inte e bakfull idag.



den här skylten tyckte tydligen killarna skulle hem och upp på vår vägg i natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar