måndag 13 december 2010

Sankta lucia din gamla galosch

Det var upp med tuppen i morse, tyckte inte ett dugg synd om Sigge som fick sova vidare.
När jag kom mot jobbet va de lyktor tända hela vägen 06.45 på morgonen...



sen var det bara för mig att firra luciorna. Jag kunde helt seriöst inte hålla mig för skratt när sången satte i gång, duktiga som få, men ack så lustigt.



Annars har Hoffa lagat bondmiddag, och Sara och jag sluffsa i oss en Ben&Jerrys för att sedan känna oss nyttiga med en morot.






Annars så får man ju bädda som man ligger i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Fråga till Jojo,,
    Hört att du gillar att få dina fötter kyssta när du har sex.. svara gärna ;)

    SvaraRadera
  2. Hahahahah, det har jag aldrig fått så de vet jag inte om jag gillar. Vem undrar?

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahaahhaahaha, jag döör! Johanna Johansson bara älskar att få fötterna kyssta. Testa gärna det anonym!

    SvaraRadera
  4. Haha är det du som är anonym wester..vet att du gillar mina fötter ju

    SvaraRadera