tisdag 7 december 2010

hade nyss ett godnattsamtal med lina westerberg. kom och tänka på att det inte spelar någon roll hur många gånger vi telefonar nåndag, lika roligt varje gång.. kommer sova gott nu efter lite skratt... slutar alltid med att det är henne jag ringer, fast jag har en massa på telefonboken att avverka egentligen... för jag vet att jag kan lägga på när jag vill med min smula... lina säger att mitt i en mening eller asgarv kan jag säga "hörs då... hejdå"... sara säger samma sak... någon mer kanske.. har jag aldrig tänkt på, skärpning Johanna Johansson.



hade ett sjukligt godissug nyss, proppa i mig chokladsås. inte bra.

godnatt

1 kommentar:

  1. Jag sov mycket gott efter så mycket skratt. Skrattattack. Mycket bra. Kommer ringa dig idag också. har lite skit att snacka.

    SvaraRadera