onsdag 29 december 2010

Norrland är guld

Tror inte de finns någon svensk som kan hålla med om att norrland är guld! Vi åkte till Vemdalen imorse för några dagars sportande och firande av nyår.

Vi bor i en top notch stuga med lite dåligt internet så nu kommer de inte alls bli mycket bloggande. Men alla måste väl ha semester sista veckan på året! I alla fall så hyrde jag mig ett par dojjor till en lånad snowboard. Mike ska hjälpa mig i liften för jag är skiträdd. Japp jag kan åka skidor men tycker de är trist och en slinky som jag är gillar jag att testa på nya sporter. Hur som, de blev knas i liften och jag får åka själv..... och alla vet ju att första gången man åker lift med snowboard själv drullar man! Men inte slinky ;)... naturbegåvad. Dagen gick utmärkt och nu myser vi i stugan efter lite afterski. Vi har filmat och fotat mina fräcka trix och åk som kommer ut på rulle sen, även här på bloggen. Går inte att ladda över här då internet är mega segt. Jag kan åka hit en gång om år, MAX! Kanske två. De närmar sig -30 och imorgon ska vi till backen kring 09 snåret. Grillkorv och oboy med mintu åker med! GÖTT!

Om ca en vecka städar jag ur lägenheten i Västerås.. sen blir de sthlm på heltid! Lovely!


PUSS

/Slinky

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag tycker absolut du ska välja Proforma, proforma är en mycket mer öppen klinik en Strand kliniken.
    Strand kliniken har endast 1 kirurg medans proforma har 3 eller 4 olika kirurger.
    Proforma är mycket mer öppensinnad för olika placeringar och så vidare.
    Super gullig personal, ja helt enkelt bäst.

    Så ja jag rekomenderar verkligen Proforma :)
    kram Love

    SvaraRadera