onsdag 22 december 2010

Stylisterna

Inspelningen för stylisterna drog igång i början av december och för ett tag sen avslöjade dom deltagarna. Caroline Sandström är tjejen jag håller alla tummar för. Hon och Kajsa Tengvall var de två jag chekade in och tyckte att de var klockrena... båda kom med. Tydligen har jag öga för sånt här. Någon utav de andra deltagarna kan jag faktiskt inte minnas.

Caroline och hennes polare var de två som jag snackade med under castingen. Två sköna göteborgare med rätt inställning! Caroline gjorde ett bra första intryck och jag gillar henne skarpt! Shes the winner!

Stylisterna har premier den 24 januari på kanal5 play!

Jag är iaf ruskigt avundsjuk. När jag sökte var de en kul grej. Men nu när jag läser runt och kollar vilka som gått vidare är jag bara fett avundsjuk! Vilket samtidigt gör mig glad för då vet jag att jag är påväg in i rätt branch? Hell yeah!

Här är en presentation av Caroline.


/Slinky

1 kommentar:

  1. Vad rar du är som skriver så snällt! Alltid peppande att läsa/höra att folk tror på en. Men vi var alltså på samma casting i Stockholm vi tre? Du, jag och Carro?! Kommer inte ihåg så mycket mer från castingdagen än att jag kände mig ganska malplacerad och att alla var supersociala utom typ.. jag. haha
    Men som sagt, tack för dina fina, peppande ord. :)

    SvaraRadera