torsdag 16 december 2010

Ledig från jobbet!

Inte från industrijobbet men från bloggjobbet. Efter kryssningen var jag helt slut.. glömde bort allt och bara levde. De var iaf skitkul och Dan beckman hänge på båten. Träffade även carolina gynning... skulle man kunna tro iaf. En tjej som hette madde var sjuuuuuuuuuuuuuukt och äckligt lik carro så jag undrar om hon inte ljög för mig. Vi snackade iaf ett tag och jag fick hennes nr för de visade sig att hon hade mycket kontakter för mitt kommande yrke! Mega kul och verkligen en helt underbar tjej!

Efter kryssningen minns jag inte vad vi har gjort. Jobbat tagit de lugnt och haft en internet paus. Skönt sa räven. Jag har haft en bitter vecka, inte lingovecka utan bittervecka. Men idag vaknade jag back on track igen och dagen har varit bra!

Igår kom Klara över och jag fixade en lite festligare makeup i de rosa slaget. Klara älskar rosa. Vi la även till glitter. Rosa och glitter, so klara style! Så slinky style! Hon blev meganöjd och då är jag också nöjd!:)
Så resten av veckan är svart av min bitterhet men nu lyser den ljusare än snön igen! Happy all over agin!


Jul och nyårsplaner. De är hektiskt. För de första har jag inte köpt julklappar. Så de blir shopping nästa vecka.
Imorgon åker jag med brorsans lag till sandviken för att sen ta mig vidare till söderhamn där jag ska lära mig åka snowboard innan jag drar till fjälls. Ska bli spännande. Kanske har man talang och kanske tycker man att de är megakul! Tvivlar inte på talangen iaf! Sen tillbaka till Vås då de börjar bli dags att packa och fira jul. För första gången på länge ser jag fram emot julen, de ska bli mysigare än någonsin! Den firas hemma hos mamma och pappa. Juldagen blir de baluns för första gången i Vås och förmodligen sista. Ska frilansa lite på brudarna som vill ha en varsin juldagens makeup. Slinky fixar! Drar till klara och fira tillsammans med dunder och ståt! Vaknar bakis söndag då de väntas annandagsbandy, DERBY... Tillberga - VSK. Då ska vi dit och hejja fram brorsan!

Senare drar vi återigen mot söderhamn för att hälsa på alla gamla godingar! Förhoppningsvis pöscha! Och alex nya tillskott! JULmys igen! Hänger där ett par dagar och återigen är de bandy. Broberg - Tillberga. Återigen ska vi dit och hejja på brorsan och även gamla vänner! JULMYS! Sen drar vi till Vemdalen för att visa upp min nya talang och även fira nyår! NYÅRSMYS! Avslutar året percis lika bra som jag startade den! Massa goa vänner och glada ansikten!

2011 kommer börja precis lika bra som 2010. Flytt till Sthlm för att försöka mig på drömyrket som makeup artist! De är ingen som vet hur 2011 ser ut och jag kan inte älska eller se fram emot de mycket mera. Magen spricker dag in och ut! Inte en lugn stund i min kära kropp för tillfället!

Jag älskar livet och nu var de längesen jag sa de! SAY YES TO LIFE!




En make jag gjorde på Malin inför hennes julfest med jobbet! Använde oss av svart sotning och la en detalj av rosa glitter längs fransraden men fick tyvärr ingen bra bild på den då jag glömde kameran hemma:)
Före och efterbilder är roligast, de är då man kan se den största skillnaden. Tack malin för att jag fick lägga ut bilderna! PUSS

/Slinky

4 kommentarer:

  1. tack för igår Sändra!så jävla grym!

    SvaraRadera
  2. Snyggt Link!

    Jag hoppas också att jag får se dig snart. Vi får prata och planera tycker jag. PUSS

    SvaraRadera
  3. åh herregud, sådär ful är jag fan inte live när jag är osminkad :D HAHA.. sämst på bild eller vad! men vilken snygging efteråt ;)

    TACK babe!

    SvaraRadera