onsdag 8 december 2010

sjukstuga

Onsdagen bara rände förbi. Fullt ös. Idag har jag börjat utbilda mig i projktledning, ska börja projektleda privatpersoner i översättning, känns väldigt kul. Bra att få in foten i den delen också.

Imorgon blire skumpa och tårta på jobbet för att fira något affärligt, och på fredag blir de 30årskalas för en kollega med lika mycket tårta. Idag åt jag pepparkakor och drack julmust. Dags att omgående köpa gymkort hos Hoffa om det ska fortsätta såhär. Tur man har sprungit av sig i hundhagen med Sigge 20 minuter i alla fall.

Annars så har Sara 39 graders feber, så idag gjorde jag en "sjukpåse" till henne med diverse sjukliga nödvändiga saker. Snart kommer Thomas förbi och hälsar på. Jag tvättar och Sara däckar.

Moj Moj

Sjukpåsen med dess innehåll


Några av mina kollegor

Nisse sitter vid mig och tar över när jag går hem om dagarna. Har dock inte hunnit lära han svara i telefonen ännu. Hur ska det gå när december e slut? Sätta på en påskstrut kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar