onsdag 22 december 2010

Slinkys new life

De körigt... så körigt! Så vad har jag gjort den senaste tiden.

Kändes som att jag åkte över hela landet den här helgen men satt också och funderade på det på tåget och kom fram till att jag älskar det. Förhoppningsvis är de vad mitt liv kommer att bestå av ett tag framöver.

I helgen åkte jag snowboard för första gången. De var såååå kul! Sinnessjukt jobbigt men kul. Mike släppte även lös Slinky på en skoter. Jag tror han var rädd. Skoter och vattenskoter är något jag vågar åka fort! Så så så så kul!

Sen vidare till Stockholm där jag var bjuden på fest hos Modeflickans.se. Tjejerna som äger tidningen är 88:or och de var deras första fest för tidningen. De var en mycket rolig kväll med nytt och viktigt folk med goodibags! Jag gillart!

Mötte upp systrarna johansson för nattakäk och sen hem till cribbet. Nedrans kul att träffa dessa två tokstollar igen!

Den 7januari flyttar jag allt och mig själv till Stockholm. En vecka tidigare än jag tänkt och detta för att jag bestämde mig i sista sekund att byta skola. Fick viktiga råd av en person som jag kände att jag var tvungen att lyssna på. Och helt ärligt så är jag ännu mera förväntansfull än innan. Kursplanen är helt underbar! Den 10 januari drar det igång!

Inatt vaknade jag av feber. INTE kul. Jobbar mina två sista dagar och kan inte gå dit. De känns sisodär. Och jag har packpanik!

En annan helt underbar nyhet... jag behöver inte ta bort mina visaste tänder! De innebär att jag spara mycket smärta,hunger och 8 laxrullar!

Snart är de jul! De ska bli mysmysmysPYS! Allt går med flyt! Äntligen börjar de hända grejer!

PS. En blogg utan bilder suger. Jag glömde kameran i söderhamn så bilderna slänger jag upp sen! DS
PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar