torsdag 2 december 2010

Jag håller med slink, mer pimpning!
och jag gillar dick number one!
Idag e jag julbordsfin i svarta strumpisar och klänning, och mina nya boooots. Snart kommer mitt charmtroll till postkille, so then back to work! Jobbigt att ens postkille e så charmig att man tappar andan. På med läppglanset varje dag vid denna tid. :p

Slink påminde mig om sensation, dam att man måste boka så tidigt. Det som är spikat nästa sommar är i alla fall Americano, prio ett!

Mys igår med Sara och J... Hoffren kom vid 11 och stekte fläskfile också. Och idag kändes de mysigt att vakna brevid en fin, stor, varm manskropp. Nej inte dig Hoffren ;) Dig hittade jag klubbad som en säl brevid min röda fara, snarkandes som ett ånglok.. men jag älskar de mornarna..

Idag ska ja mobilfota så jag kan pimpa upp bloggen en smula.

22 år och jag trodde snabeln på elefanten var munnen! Sjukt kul safari med mina snäckor! Nästa stora safari blir som sagt Americano, nedcabbat, wola wola hoa, galna svenska tjejer, norrlands guld!



1 kommentar:

  1. jaa satan vad vi ska få usa att gunga!! twisted sisters goes america! <3

    juste jag är taggad och vill dricka ööööl med min siiiis!

    SvaraRadera