torsdag 23 december 2010

Lady Gaga

Nu när jag är sängliggandes bloggar jag tydligen som en tok och ska verkligen försöka hålla i de! De känns kul för första gången på länge:) Kan vara för att idag är min sista dag som industriarbetare. Dock kan jag tyvärr inte medverka på jobbet då huvudet och näsan ger mig en omgång var och varannan minut. Febern är iaf borta så de börjar gå lättare!

De jag sysselsätter mig med nu är film och surfande. Såg nyss Unstoppable och rekomenderar starkt filmen. Kan tycka att trailern var lite missvisande men och andra sidan kanske de var bra. Se den!

Tittar nu på Oprah och hon har Lady Gaga på besök och de fick mig att googla lite. Jag tycker att Gaga har gjort den bästa musikvideon i våran tid.. Bad romance! Ursinigt bra video. Ingen slår den.
Måste nog påstå att Gaga är min absolut största inspirationskälla då allt hon gör är överdrivet och omöjligt att missuppfatta. När de kommer till kläder och smink älskar jag överdrivet.

När de gäller Gagas outfits kan väl ingen annan än hon förklara men de behövs och andra sidan inte. Hon har två utav mina absoluta favorit outfits någonsin. Den ena ur videon Bad romance och den andra från ett scenupptränande från jag vet inet vart. Googlande och upptäckte att båda går att beställa på internet. WOW! De är ju två imitationer då den ena snart ska hänga i min garderob! Den andra önskar jag en sömmerska till då jag inte tycker att den var tillräckigt bra gjord. Är Helena Andersson villig att förverkliga mitt plagg i röd spets?;)




/Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar