lördag 25 december 2010

Hög på julen

Julafton e snart över och jag smått hög på den. Hela dagen och framåt halv 11 på kvällen var jag med familjen, kändes som julaftons samtalsämnen endast röde sex och snusk! Var det inte våltäkt av ålar i röven, så var det gäddor i muffen. Senare mötte jag upp Bäckis för drinkar på Muskan och lite tjimm tjomm.. sen kom pölsa och lelle och självklart resten av många älskade söderhamnare! Slutade med Los angeles, punkt sätter vi där.

Har nyss ätit brak middag med la familia, sen kommer Fester för rödtjut.. ikväll blir de buller och bång i Söderhamn! Grogghaggorna är ute på äventyr!

Idag har jag träffat Leah och Alex, världens finaste tjejer!

Bus med bror

Present från moster Jojjsman


Syrrans verk


Stackars mormor och morfar



Julöl med bästisfästisar



Jag och Bäckis slog på stort


Hitta en mysig bild på mig och Alex sen i våras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar