måndag 6 december 2010

Måndagsmys

Hittade den här listan hos Hedfors och tyckte att den verkade skojig. Är ju dålig på att uppdatera nuförtiden. Kan bero på att jag inte tror att någon läser eftersom vi aldrig får några kommentarer! Senare kommer bilder från helgen!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För tio år sedan började jag 7an tror jag. Då lämnade jag hästlivet och tog klivet in i tonårslivet. Köpte hund, min gamlaste och mysigaste hund. Umgicks troligtvis 24/7 med min vapendragare Emma Öqvist. Vad mycket minnen jag delar med denna människa. Kan även minnas att jag umgicks otroligt mycket med Anna Hammarlund och vi gick på dejt med Jonas Andersson och hans polare som jag idag inte kan minnas alls vad han hette? Jag älskar iaf min uppväxt!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sen var jag supermega tränad och sportfantast och hängde med brudarna i VSK DAM. Dag in och ut! Fick även då ett nytt jobb där jag träffade nya och fantastiska vänner som jag hade kul med i tre månader. Sa upp mig för att jag skulle på min livs resa med mina thaisisters! Jag hoppade helt enkelt. Sa även då som nu att jag inte visste var jag skulle vara om 6 månader! Spännande!

3) FEM SNACKS DU GILLAR

Choklad
Choklad
Choklad
Päronglass
Honungsmelon

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

Förmodligen ingen. Jag tror jag kan fem st men brukar alltid bli tillrättavisad under sångens gång;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Resa
Starta ett makeup företag som kommer ta över hela världen. (Kommer göras även som vanlig svenne.)
Köpa ett barn från afrika
Skämma bort min familj
Skaffa körkort och skaffa en Audi R8

6) FEM DÅLIGA VANOR

Arbetsmoral
Lat
Lat
Lat
Lat

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Spela super mario Bros wii
Hänga med mina partners in crime!
Ligga med mike
Kolla på hellan när hon dansar
Uppdatera bloggen åt fester

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Har alltid sagt byxdress och harembyxor. Men jag är övertygad om att jag kommer springades i ett par sånna snart!


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Wii
Salle
Mike
Party on
Partners in crime

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN:

Sasha
Jojsman
Fester
Johnny Depp
Lady Gaga








Nu ska jag gå och handla, om jag inte blir för lat;)

/Slinky!

6 kommentarer:

  1. Haha, Jakob Meijer!;)

    SvaraRadera
  2. Då kan du få köpa ett barn till mig med, orka föda själv!

    KISSES from Becky!

    SvaraRadera
  3. Jag tror det är många som läser erar blogg! =) Jag och Mia iaf =) Kram syster

    SvaraRadera
  4. Haha, härlig lista Slinky!

    SvaraRadera
  5. Alla vet att jag läser er blogg. Fatta ni ju. Ska klura på listan åt dig Link

    SvaraRadera