fredag 24 december 2010

Jag fick mandeln

Vaknade av att min Wester kom hit, bytte julklappar. 20 minus = ingen julpromenad. Jag fick världens coolaste topp från New York.. Love you!

Julfrulle hela familjen. Mammas nya tradition, en julklapp i timmen! Jajjemensan. Jag har hitills fått en önskad halsduk, en helkropps mys dress i rosa, presentkort!

Nu ska ja firra håret, sätta på mig klänningen och kramas med morfar!
Hann med en update, sen blir det nog svårt.
Först middag med familj, sen dryck med släkt och senare ikväll blir de vintjut med älskade vänner! Julen är väl bra härlig den!

Man får fina jul meddelande från nära och kära, man ger kärlek till varandra, man kan även få ett samtal från sitt ex och Sigge, och de kan säga att de älskar en. Man blir glad. Tills samtalet avslutas med att jag säger att jag fick mandeln i gröten och ens ex säger "MEN fyyyyfan vem är den stackars människna".. Han e bra rolig den där. GO JUUUUUL... jag säger, vem är den lycklige? ;)

Fina bästisfester öppnar julklappar

Tog bror min på sängen

Mammas present från mormor, roligaste grytlapparna jag någonsin sett


Topp från Wester

Jag säger "BLOGGINLÄGG", tji fick jag

Bästa bror

Mamma fick den bästa egopresenten av sina barn

Bästa syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar