onsdag 1 december 2010

Nystart!

Ja kära vänner nu jävlar börjar de hända grejer! Har jag tur har jag en handpenning hängades inne på mitt konto på tisdag! En söt tjej som verkligen gillade lägenheten! NU håller vi alla tummar att de fortsätter gå bra fram tills överlämningen.. då är vi inne på den säkra stigen!

Jag kommer skratta och gråta! WOP WOP! Den 14 januari flyttar jag till Sthlm!

Om de nu blir någon nästa gång för flytt kommer de bli aussi. Varje år vid denna tid undrar jag varför jag aldrig gjort de. Pucko.
Jag är en sommarmänniska som tycker om att bära lite och snygga kläder med höga klackar!

Annars så tycker jag att de är dags att pimpa bloggen.. vad säger allas våran jojsman om de?




Vilken dick gillar ni bäst?

/Slinky

1 kommentar:

  1. du ska få en STOOOOR puss när du kommer hit!! var så länge sen!

    SvaraRadera