torsdag 16 december 2010

"Nej men nu jävlar blir jag förbannad"

Fredag igen... vilket denna gång betyder att Sigge ska hem till Micke. Det blir tomt, men som tur är så kommer Ture hem :)
Två veckor med mitt hjärta har gått fort, men såååååå kul vi har haft det! Nu får vi sakna varandra ett tag igen. :)

Idag satte Sigge skithålet rätt i ansiktet på mig när jag sov.... då blev mami förbannad. Nu ligger han här i min famn å snarkar.
För att citera Saras facebook status

"sigge sätter rumpan rakt i jojos ansikte när hon sover, då hör man jojo "DIN JÄÄVEL! Jag blir så jäävla IRRITERAD! så där kan man inte göra FATTAR du väl!!" strax efter ringer hennes mobil och jag hör jojo igen "NEJ NU JÄVLAR!!"
jag brister ut i asgarv!"


Och har ikväll orkat lägga in veckans pics.

Sigge vågar inte åka rulltrappor

Popcorn ur Saras mun e gott

Lek i hundhagen med Ragge raggmunk

tisdags öl på ladan

tisdagskaka från ladan

snoppbak vare, jävlar anamma vad goda de blev.. rekommenderar alla att göra kusar

vackrast

Hellraiser kan ha varit den roligaste skräckfilmen jag någonsin sett.


vintjuuut och mingel i helgen, lätt som en plätt att de blir

1 kommentar:

  1. Jag blir avundsjuk! jag vill också ha en livskamrat i form av en hund. Han är så fin den där Sigge. Dock kanske jag inte vill ha stjärthål i ansiktet när jag sover. Hoppas ni får roligt i helgen tjejer!

    PUSS

    SvaraRadera