lördag 11 december 2010

Jag tål bara alkohol och kvinnohål

Jag tål bara alkohol och kvinnohål

Vilken kväll och vilken natt vi hade i natt mina vänner.
Började hos oss med bästa killarna, Rille, Jonas, Johan och Sigbert såklart.
Åkte till Söder, blev för mycket sprit och jag och Jonas åkte hem. Sen var det liv i lådan. Sara kommer hem med två transor, Hoffa kommer senare och gapar som en galen finne och och eftersom han varit på rullstolsfest har han givetvis med sig en sådan cool snubbe hem.
Hoffa skickar ut transorna, och jaaaaa obeskrivligt sjuk efterfest som sagt!
Nu har vi ätit middag och eftersom Johanna Johansson gjorde av med alldeles för mkt pengar igår så är jag knappast sugen på utgång ikväll... men vi vet ju hur det brukar sluta ;)
Grabbarna Thailand vill att vi kommer till Söder och ölar, så vi får la se.

Ture slickar på Hoffas snopp, någon skiter stopp på toan, Hoffa äter av chokladtårtan och där ligger snusar, ciggarer i vardagsrummet, jag häller öl över Jonas..... vad ska ske ikväll då



Finaste killarna S and J



Rillbert poserar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar