lördag 21 augusti 2010

22 kg sigge, 10 kg tårar och 1 kg godis

Tjong i medaljongen... inte så värst mycket tjong ikväll dock..

Igår blev det kaninmat och shutter island, för övrigt ingen jojo film, för mkt tänka, jökfilm i 2 timmar och sen fattar man vad den handlade om de 10 sista minutrarna.. så ikväll körde jag och tjejerna all in på chirren, dirren, godisskålen, ostkråkarna och THE NOTEBOOK... tårarna sprutade hos jossan som såg den för första gången, och fan vad skönt det kan vara att gråta till filmer! The notebook är även en film som alla killar borde se, finns det verkligen notebookkärlek?? Den kärleken ska jag ha i allafall!

"meeeeeen han är ju som en jävla dator full av massa jävla virus"... metaforisterna av metaforerna.

Imorgon ska det tydligen bli sol ändå, vilket betyder att jag kommer flyga högt upp som bara faaaaan.. men det löser sig sa kärringen som sket i vasken.

Hörs imorgon om vi lever, då ska ja lägga ut roliga bilder för just nu har jag inga på lager efter en helg av rehab....
men som sagt bara om jag fortfarande lever.. för min största rädsla e att jag lossnar från mansköttet bakom mig å joddlar i väg i luften på egen hand, men då ska mitt sista rop bli PARTY ON iaf.

Love, kiss och godnajt, jojjsan och sigfis!

1 kommentar: