torsdag 26 augusti 2010

P.S.Y.K.O.S

Nu är de psykos på hög nivå i min skalle!
Mitt humör kan idag jämföras med en finsk båttuta... undrar starkt vad mina hormoner utsatts för eftersom dom skulle kunna kasta en tegelsten hårt i skallen på vem som helst just nu.
Och jag skulle kunna spy på telefoner, inte en enda telefonsignal mer idag vill jag höra.. har tagit emot över 140 samtal och uppskattar att min mobil håller keft resten av kvällen.

Imorgon är det iallafall helg med tjejerna i Sthlm, och det var några helger sen så det kommer bli toppen på snoppen! Imorgon ska jag först på tolkfest med jobbet, vi ska äta middag och mingla med tolkarna på kungliga borgen på Gärdet.. så efter de stråkar jag hem till Sis som bara bor på andra sidan "åkern"! Och tadadadadaaaa, då ska vi ha tjejkväll, ute på stan! Det blir minst sagt tjong i medaljongen då! Mjau mjau mjau!




Nu vill jag hem till min fis som ligger i sängen... jag saknar honom såå, fast jag pussa på han för 3 timmar sen bara... Läste i aftonbladet idag att det är fullt vanligt att man kan älska sin hund lika mycket som ett barn, så jag e nog inte så konstig ändå... även om jag hatade honom i 30 sekund i förr går då jag var snäll och lät han springa lös och han proppade munnen full med hundbajs. Och strax efter hatade han mig i 30 sekunder när jag skurade hela munnen med en tvättsvamp och tandkräm!

Ikväll kommer Annina och vi ska laga tacos och mysa och prata om livet! Annina e min gamla universitetskompanjon, och vi e som natt och dag, men thats why i love you so! Tror inte att jag känner någon som e klokare än Annina Järvinen.. Där snackar vi även humör som en finsk båttuta... Hur som haver känner jag mig alltid sneppet vettigare efter en kväll med henne.
När jag och M separerade var det den fröken som kom med cyberfart efter ett sms från mig, med flyttkartonger i 40 graders feber och packade ut mina saker och flyttade hem mig å Sigge till henne.. lång historia kort... Men det kallar jag riktig jävla fin vänskap.. Så ikväll ska vi äta tacos hos mig och ha vettiga och kloka diskussioner om livet, i vanlig Johanna och Annina ordning. Say yes to tacos, say no to drugs

Fast först powerwalk, jag och link har ju PASS på VASS i asien i vinter så de e ju bara att köra nu.

Lever fortf på söndagens flygtur! Jam jam jam!


Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar