torsdag 12 augusti 2010

Dr pullefis

Morsning korsning.. eller godkväll

Skrev ju tidigare att jag skulle besöka ........ och eftersom detta inte är någon modeblogg som ni kanske redan märkt så kan vi ju dra den dagshistorien här ändå..

Besökt doktor pupppuppp, doktorn som vi alla tjejer fasar för även fast vi egentligen inte borde... om det inte är en gubbjök som gjort ett helt konstigt val av läkarinriktining som vi ska flaxa för.. Men men så därför tänker jag tipsa alla uppsalatjejer att gå till Sinnligt som har världens trevligaste personal och tjejer som jobbar där. Knappt konstigt att spreta med bena hux flux medans man snicksnackar om kärlek, jobb och vädret! Så går ni hit så behöver ni inte ha ont i magen i en vecka innan... rutinkontroller måste ni göra.. Tänk bara på livmoderhalscancer som bara blir vanligare och vanligare, och vi som vill ha ett helt fotbollslag har inte råd med någon sterilitet... Men för att komma till slutklämmen så har Sinnligt inte helt oväntat flyttat och ligger numera precis mittemot mitt ex balle... Sjukt kul om han sitter på ballen med min gamla balle å stirrar in i huset mittemot och där ligger jag och gör någon form av uppvisning som han visserligen varit med om förut.. fast ändå, todilido liksom...

Jamen senare stråkades det upp till emmsa där tjejerna hade gjort middag med efterrätt, det blev hemmapizza och kladdkaka... Där diskuterade vi bland annat saker du inte bör säga i sängen..

"men älskling, alla ser roliga ut nakna"
"ska den verkligen vara sådär böjd"
"använd lillfingret ist, de känns mer"
"kan inte du vara tyst, jag försöker tänka på någon jag gillar"
"jag visste inte att detta var första gången för dig.. Jasså? Var det inte?"
"min mens e jätte bra som glidmedel"




På hemvägen upptäcktes att det bor kossor i stan där vi bor.. att vi inte mojat på dom tidigare liksom.



Jag och Jossan i Alunda city!



Imorgon är det en domedag, fredag den 13onde... jag har inga bra upplevelser av den dagen so be careful everyone!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar