söndag 15 augusti 2010

En stock i skithålet.

Dunder kväll i Uppsala igår,.. Nadia sötnos bjöd på myskäk hemma och sen blev det mingel på Birger... SJUKT KUL.... Tur vi kan roa varandra när andra snobbsnoppar går med en stock i skithålet.
Och jag var spanjorska hela kvällen, jamen visst. Smart kille säger "Jag fattar väl att hon inte är spanjorska när hon kallar mig för Chica!".. där sprang iallafall hästarna på högvarv.
senare skulle dummongona sjävklart efterfesta.. Klockan är 03.55, egen efterfest på Palermo, drinkar hit å dit, två shotglas med två citroner och salt, Nadia säger "Drick gumman, det är mojito!"... "VA? är de?" .... Va det nödvändigt att dricka båda Johanna Johansson? SHUP..


Död dödare starwach idag, för det var inte mojito.. Sängläge blir det hela dagen, har dock bestämt träff med sthlms bulan som e här på visit.. får se hur jag ska orka mig upp för de. Då måste man ju byta ansikte med, crap.

Godnatt en stund


love










efterfest

älskpälsk

den här rädda min morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar