torsdag 12 augusti 2010

Åter till hat och magont

Yes. Nu är diagnosen ställd.
Eftersom de efterblivna sköterskorna inte bryr sig eller kan någonting tog vi saken i egna händer och åkte återigen till apoteket. Denna gång med bättre humör och förstärkning.
Mitt i letandet efter medicin fick magen en egen vilja och började krampa. Så jag satte mig ner och började vila. Min förstärkning fortsatte letandet och fann en apotekare. Förstärkningen förklarade symptom och apotekaren säger "men har inte läkarna sagt åt henne att hon har magkatarr?".

Receptfria piller får de bli för jag tänker inte sätta min fot hos läkare och sjuksköterskor mera. Dags för eget race och egen huskur!
Alltså jag har magkatarr och kanske början till magsår

Dessutom har jag äntligen sett Sex and the city 2. Loved IT! Vilken tjejfilm, och vilka snygga tjejer. Insåg nu också att jojo är den levande carrie bradshaw. Håret, kroppen, jäkla snygging alltså!

Har blivit bjuden på hundkalas! Har nog aldrig längtat så mycket till ett kalas. Salle är snart 10år och ska få gå på sitt första kalas! Wiiie!
Grattis i förskott sigge, du ska få en gamal gubbe till kompis, men jag lovar. Han är dödsskön, min första kärlek!



/ Pink

1 kommentar: