måndag 9 augusti 2010

lillprinsen of uppsala

Lillprinsen uppskattade inte sin "spabehandling" som han fått ikväll.. klorna e snart värre än mina kilklackar.. Men en fet dusch lyckades han få, och nu ser han ut att ha ätit 10 blöta surtrasor.... någon kommer inte gosa i min famn i natt. och inte gjorde rödfräsen till grannkatt det bättre heller, då hon försökte riva ur ögonen på min big boy. men om hon visste att jiddrar hon med oss jiddrar hon med bruuchan!

Han ser typ ut såhär, fast detta var förra sommaren när han råkade ramla i plurret för första gång i Wester stuga... han sjönk som en sten några ögonblick, men flög sen upp och insåg att han kunde simma.



UPDATE 22.20 Hämnden e tydligen ljuuv och jag fick det på bild, dessutom har han ingen skam, utan poserar mer än gärna när kameran kommer fram!!!! (lik matte)



Kudde okej, men min sko, någon kommer inte släppas in i min famn inatt.. NOT TONIGHT DARLING!

1 kommentar: