fredag 13 augusti 2010

Början av fredag den 13onde

Fredag den 13onde började inatt klockan 00.30 med att någon hade sin unge på max 3 år som djungelvrålade i cirka 20 minuter utanför mitt fönster... 1, vad gör ungen uppe vid denna tid? 2, vad fan gör ungen UTE vid denna tid? 3, varför i helvete står de utanför MITT fönster och gapar? 4, hur många hästar har föräldrarna till detta barn på travbanan egentligen? NOLL
Fortsatte med att min klocka inte ringde av någon wierd anledning, fast vaknade tack och lov av mig själv och hurta iväg till jobbet i tid! Så så farligt började det inte..
På fredagar är de fredagsfrukost på jobbet, så då kan man sova några extra minuter.

våra fredagsfrukostar... we love!



Senare kallade våra chefer in oss nykomlingar på enskilda möten.. fredag den 13onde, nu e vi rökta. Men nej förmiddagen fortsätter i bra ordning och vi blir kvar i företaget och statistiken såg även väldigt bra ut.. kul kul!

Nu, lunchbrejk med min sära!
Ikväll, mysig grillkväll och sen tvspelskväll! blir en lyckokväll för min lilla prinskårf då han ska få följa med å käka lite grillkål och grillkorv, hans specialite!
Imorgon, grill och fest hemma hos Nadia then uppsalanight with the girls.

Jäjä, update later!
Kiss, jojo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar